Archívum

Hirdetés

Chrome és én

2008.09.04. 16:31 | Chevron7 | 1 komment

Címkék: google firefox adsense böngésző adwords chrome

Már mindenki a chrome-ról ír. Azt hiszem, a Google elég jó helyzetben van ahhoz, hogy a Chrome-mal letaszítsa a Firefoxot. Én azért sajnálom, de tény és való, hogy a Chrome jobb (lesz), mint a FF. Tény, hogy a Chrome még béta, így nem is rendelkezik minden funkcióval.

A Google nagy cég, például az ő kezében van az AdSense hálózat, ami majdnem mjinden második weblapon mutat hurdetéseket. Na most képzeljük el, hogy minden második weboldal a Chrome-t fogja hirdetni! Már nem mehetek fel olyan AdSense-es lapra, ahol ne a Chrome lenne a hirdetésben.

Szerintem ez elég unfair a FF-nak. áadásul a Google eredtileg nagy támogatója volt a FF kezdeményezésnek. Úgy látszik, hátat fordítottnak nekik, és megcsinálták a saját böngészőjüket.

Na, de nézzük a véleményemet, azért vagytok itt, nem? :) Nekem rendkívül tetszik. Nagyon profi, de mégis egyszerű használni. Nekem kell a JS-konzol, benne is van, mégis a nagymama és az óvodáskorú unokái is tudják használni. Statisztikailag is egészen jól áll.

Kezelőfelület: Összességében egyszerű, jól néz ki. Nagyon ötletes az alapértelmezett kezdőlap a legutoljára látogatott lapok bélyegképeivel.

Funkciók: Sok újdonságot tartalmaz, de a kedvencem mégis az inkognitó mód. Nincs cookie, nincs laptörténet, nincs semmi.

Teljesítmény: Nincs egszerű út a JS kezelés tesztelésére, de a 3 különböző csomaggal (kaneWDSunSpider) messze a többiek felett teljesített.  Akülönbség 20% és 100% között ingadozik, vagyis vannak helyzetek, amikor kétszer olyan gyors, mint a FF.

Kábé ennyi. Majd ha eszembe jut még valami, szólok. Bár én már Chrome-t használok.

A bejegyzés trackback címe:

https://chevron7.blog.hu/api/trackback/id/tr16648415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2008.09.04. 20:14:02

én viszont megmaradok az FF-nél és az Operánál.
(pl itt is: senkinemertsemmit.blog.hu/ )
süti beállítások módosítása