Archívum

Hirdetés

Introduction

2008.09.01. 17:43 | Chevron7 | Szólj hozzá!

Címkék: bevezető e mail hódító

Először is, fontosnak tartom megemlíteni, hogy a blognak semmi köze nincs a Csillagkapuhoz. Csak én gyakorlatias vagyok, és előbb megcsinálnám a saját blogomat, mindhogy nevet adnék neki. Ezzel a baj csak az, hogy ugye a létrehozáskor nevet kell adni neki, no meg URL-t is.

És ugye, ott a kérdés, hogy miről fogok írni. A blogot elsősorban a saját szórakoztatásomra írom, ha más is szórakozik rajta, az persze nem baj.


Nem olyan régen elkezdtem játszani egy webes stratégigai játékot, a Hódítót.

Időutazás egy középkori világba, ahol a Te döntéseidtől függ egy egész ország sorsa. Próbáld ki milyen vezető lennél, harccal, vagy diplomáciával lehet a Te országod a legnagyobb... Melyik stratégia lesz a nyerő? Harcos? Kereskedő? Varázsló? Ki tudod hozni a legtöbbet a fajodból? Tedd próbára Magad, és győzz le mindenkit!

Illetve, újrakezdtem, mivel anno már játszottam vele. Még valamikor a StarWars - Baljós Árnyak éra idején. Személyiségnek a tolvajt választottam. Igen izgalmas játékmód, de ugye a közösség nem lelkesedik értük.

Megváltoztattam az e-mail címemet a csillogó-villogó index.hu végződésűre. Illetve csak akartam, ugyanis ezt az üzenetet kaptam:

 

 

Miért is? Tulajdonképpen miért kell nekem várnom egy hónapot egy mail cím átírására? Persze, hogy illetéktelenek ne változtathassák meg. De akkor is, miért nem lehet dobni egy ellenőrző levelet benne egy aktiválólinkkel, ahogy a weblapok 99,78%-a szokta?

Na majd írok valami mást is, mindig amikor ráérek.

A bejegyzés trackback címe:

https://chevron7.blog.hu/api/trackback/id/tr95643558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása